מגמות העשרה בבית הספר / אושר עדי ו'4
מגמות העשרה בבית הספר חמ"ד אורי
אורבך
צילום נעמה
דניאלי תלמידת כיתה ה'.
בכל
יום רביעי מתקיימות מגמות העשרה לתלמידי בית הספר מכיתות ה'-ו'.
אושר,
כתבת צעירה המשתתפת במגמת עיתונאות ותקשורת, יצאה אל השטח לבדוק איזה מגמות יש,
לראיין את התלמידים ולברר מה הם חושבים על המגמות.
סייבר
מגמת
הסייבר הינה מגמה עם הרבה חשיבה וידע.
המגמה
מקנה את הידע והכלים כדי להמשיך את ההעמקה בתחום ולהשתלב בתעשיית הסייבר בעתיד.
מגמה
זו מתאימה לכיתות ה'- ו'.
רובוטיקה
השיעור
מקנה ידע בתכנון, מערכות טכנולוגיות מבוקרת מחשב, מחזק מיומנויות של איסוף, עיבוד,
הערכה וייצוג מידע באמצעות שימוש במגוון תוכנות מחשב.
השיעורים
מלווים בציוד חדיש ומשוכלל המאפשר הוספת רכיבים כגון:בקרים, חיישנים מסוגים שונים
מנועים חשמליים , טלפונים ניידים כשלטים ועוד...
מגמה
זו מתאימה לכיתות ה' –ו' .
פיסול
בשיעורים
אלו התלמידים יגלו את כישוריהם היצירתיים ויכינו יצירות אומנות מקוריות ומגוונות.
יצירות
האומנות יוכנו באמצעות : עיתונים, קרטונים וכו''.
מגמה
זו מתאימה לכיתות ה'-ו' .
חינוך פיננסי
במגמה
זו התלמידים רוכשים כלים לצרכנות נבונה תוך התמקדות ב:
תקציב
אישי ומשפחתי, זכויות יצרנים, פרסומות ותכנים שיווקיים. בנוסף, במגמה זו הקבוצה
לומדת כיצד לקבוע מחירים, להגדיר רווחים ופרסום העסק.
מגמה
זו מתאימה לכיתה ה'- ו'
כדורסל
מי
שבחר במגמה זו יכול ללמוד על רכישת מיומנות , שליטה בכדור, חיזוק כושר גופני
ופיתוח הביטחון העצמי.
מגמה
זו מתאימה לכיתה ה-ו.
חשיבה יוצרת:
במגמה
זו משתמשים במגוון טכניקות ,כלים ופיתוח חשיבה יצירתית , חשיבה המצאתית , צילום,
משימות קבוצתיות
מגמה
זו מתאימה לכיתות ה'- ו' .
עיתונאות ותקשורת
מדובר
בסדנה חוויתית המעבירה את התלמידים תהליך של כתיבה עיתונאית, הפקת חדשות יצירת
כתבות והכל באמצעות משחקים וחוויות הקשורות לחומר הנלמד.
לאחר
שמתנסים בכתיבה חדשותית נוסעים למערכת חדשות אמיתית שם פוגשים עורכים עיתונאים
ומבינים כיצד מגיעות החדשות ומועברות בן רגע לצופים בבית.
מגמה
זו מתאימה לכיתות ה' –ו' .
מה חושבים התלמידים על
המגמות?
שם התלמידה: שחר צרפתי כיתה: ו'4
מגמה: סייבר
מדוע בחרת במגמה זו? "אני אוהבת מאוד סייבר ודברים עם
טכנולוגיה".
במה אתם עוסקים במגמה? "אנחנו לומדים במגמת סייבר לפרוץ האקרים
ועושים תמונות יצירתיות".
האם היית מעדיפה מגמה
אחרת? לא
האם לדעתך מגמות בבית
הספר זה טוב? כן
זה נותן לך לחשוב יותר יצירתי".
שם התלמידה: אלינור , כיתה: ה'3
מגמה: פיסול
מדוע בחרת במגמה זו? "אני אוהבת פיסול".
במה אתם עוסקים
במגמה? "אנחנו
מפסלות כל מיני דברים "
האם היית מעדיפה מגמה
אחרת? לא
האם לדעתך מגמות בבית
הספר זה טוב? כן
שם התלמידה: אוריה כיתה: ו'4
מגמה: כדורסל
מדוע בחרת במגמה זו? "כי אני אוהבת מאוד
ספורט".
במה אתם עוסקים במגמה? "במגמה אנחנו לומדים לשחק
כדורסל".
האם היית מעדיפה מגמה
אחרת?" לא
כי כל המגמות שראיתי לא עוסקות בספורט".
האם לדעתך מגמות בבית
הספר זה טוב? כן
שם התלמידה: יהלי כיתה: ו'4
מגמה: חינוך פיננסי
מדוע בחרת במגמה זו? "המגמה נשמעה לי מעניינת".
במה אתם עוסקים במגמה? "במגמה אנחנו לומדים על
כסף".
האם היית מעדיפה מגמה
אחרת? לא
האם לדעתך מגמות בבית
הספר זה טוב? כן
שם התלמידה: ספיר כיתה: ו'4
מגמה: חשיבה יוצרת
מדוע בחרת במגמה זו? "בגלל שזו מגמה שאפשר לפתח את
הראש".
במה אתם עוסקים במגמה? "מפתחים את החשיבה".
האם היית מעדיפה מגמה
אחרת? לא
האם לדעתך מגמות בבית
הספר זה טוב? כן
שם התלמידה: נעמה דניאלי כיתה: ה'
מגמה: תקשורת
מדוע בחרת במגמה זו? "אני אוהבת להבין מה קורה מאחורי
הקלעים של עולם החדשות, זה מסקרן אותי".
במה אתם עוסקים במגמה?
"אנחנו עוברים
תהליך של כתיבה עיתונאית, נוסעים לאתר חדשות משחקים".
האם היית מעדיפה מגמה
אחרת? לא
האם לדעתך מגמות בבית
הספר זה טוב? כן
זה כיף".
תגובות
הוסף רשומת תגובה